4 x 4 min. + 6 x 1 min.

Intervalltrening / Løpetrening / Løping
  • Denne økten ble sendt direkte 19. mai 2022
  • Inkludert oppvarming og nedjogg
  • Treningen ledes av: Tom-Arild Hansen

Ny intervalløkt på planen i dag. Denne gangen går vi for en kombinasjon av den populære 4 x 4-økta og noen raskere avslutningsintervaller. Det er absolutt lov å gi seg etter den første delen, hvis man ønsker det. Hastighetene bestemmer du selv. Det viktigste er at vi trener sammen 😃

Hoveddel
4 x 4 minutter
6 x 1 minutt

Mellom 4-minuttersdragene tar vi pause på 1,5 minutt. Du velger om du vil gå eller jogge i pausene.
Økten avsluttes med en nedjogg.

Du styrer selv intensiteten
Husk at du kan trene på akkurat den intensiteten du selv ønsker. Kanskje du ikke vil være med på intervalldragene heller, men bare trene med litt selskap – i så fall er det helt i orden 😀

LAST NED DENNE ØKTEN TIL ENHETEN DIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Kondistreninga Trondheim

Kondistreninga Trondeim 4 år!

20.november 2018 startet Sol Hagen og Bodil Brå Alsvik opp Kondistreninga Trondheim. I år er det derfor 4 år siden denne Kondistreninga samlet de første

Kondistreninga Online

Kom i god form med Kondistreninga

Kondistreninga er et gratis treningstilbud for alle. Treningene er tilpasset slik at både erfarne og uerfarne kan trene sammen. Kondistreninga hjelper deg i form både løpemessig og sosialt, og du finner oss 23 steder i landet.