4 x 4 min. + 6 x 1 min.

Intervall - Løpe intervall - 4x4 minutter + 6x1 minutt
  • Denne økten ble direktesent onsdag 25. januar 2023
  • Inkludert oppvarming
  • Treningen ledes av: Tom-Arild Hansen
  • Rute/Kart: Makuri Islands – That´s Amore

Denne økta gjorde vi tidlig i fjor, men den fungerte såpass greit at jeg synes vi kan kjøre den en gang til. Dette er en versjon av den populære 4 x 4-økta og noen raskere avslutningsintervaller. Vi kjører altså først fire 4-minuttere, deretter seks kortere drag av ett minutt. Det er absolutt lov å gi seg etter den første delen, hvis man ønsker det. Hastighetene bestemmer du selv. Det viktigste er at vi trener sammen 😃

Hoveddel
4 x 4 minutter
6 x 1 minutt

Mellom 4-minuttersdragene tar vi pause på 1,5 minutt. Du velger om du vil gå eller jogge i pausene. Mellom de korte dragene blir det 30 sekunders pause. Da velger du om du vil stå av mølla eller jogge (men husk at det kun er 30 sek. pause)

Du styrer hastigheten selv
Hastigheten styrer du ut fra eget ønske. Du kan gjerne variere fra drag til drag og mellom drag. Men forsøk å presse litt.

LAST NED DENNE ØKTEN TIL ENHETEN DIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Intervall - Løpe intervall - 4x4 minutter + 6x1 minutt
Arkiv

4 x 4 min. + 6 x 1 min.

Vi kjører først fire 4-minuttere, deretter seks kortere drag av ett minutt. Det er absolutt lov å gi seg etter den første delen, hvis man ønsker det.

Kondistrening / Online løpetrening / Løpetrening på nett / Intervalltrening
Kondistreninga Online

Moneghetti Fartslek

20 minutters oppvarming etterfølges av en såkalt Moneghetti-fartslek. Les mer i beskrivelsen.