Kom på løpelørdag i Mjøndalen!

Kondistrener: Morvarid Guldbrand er trener og primus motor bak Kondistreninga Drammen.

Kondistreninga Drammen inviterer alle til gratis løpelørdag i Mjøndalen sentrum lørdag 25. juni klokka 11-13. Her kan du både løpe og spise kaker. Dette er et sosialt og sporty arrangement der alle som deltar blir med i trekningen av flotte premier.

Kondistreninga Drammen vil merke en rundløype på rundt én kilometer hvor deltakerne kan løpe og gå så mange runder de har lyst til i løpet av de to timene arrangementet pågår. Alle som løper eller går minst én runde får et lodd i lotteriet og blir med i trekningen av flotte premier. Disse trekkes ved arrangementets slutt klokka 13.

Det er helt gratis å være med. Alle som deltar kan også forsyne seg på matstasjonen hvor Kondistreninga byr på gratis kaker og godsaker. Drikke må du ta med selv.

Dette er Kondistreninga Drammen

Kondistreninga Drammen er en treningsgruppe med trening hver torsdag klokka 18.00 fra 30. juni 2022 . Gruppa tar ferie i uke 28, 29 og 30. Treningene er gratis og åpen for alle uansett nivå eller alder. Treningene foregår hovedsakelig i Mjøndalen og har oppmøtested utenfor Family treningssenter. Kondistreninga Drammen har egen Facebookgruppe hvor det blir publisert bilder og info om treningene: https://www.facebook.com/groups/611067133580856

Kondistreninga Drammen er en del av organisasjonen Kondis sine treningsgrupper.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Intervall - Løpe intervall - 4x4 minutter + 6x1 minutt
Arkiv

4 x 4 min. + 6 x 1 min.

Vi kjører først fire 4-minuttere, deretter seks kortere drag av ett minutt. Det er absolutt lov å gi seg etter den første delen, hvis man ønsker det.

Kondistrening / Online løpetrening / Løpetrening på nett / Intervalltrening
Kondistreninga Online

Moneghetti Fartslek

20 minutters oppvarming etterfølges av en såkalt Moneghetti-fartslek. Les mer i beskrivelsen.