Langintervall 4 x 6 min

Intervall 4 x 6 minutter // Intervalltrening // Løpetrening // Løpeglede
  • Denne økten ble sendt direkte mandag 26. september 2022.
  • Inkludert oppvarming
  • Treningen ledes av: Tom-Arild Hansen

I dag skal vi sikte på terskelfart og løpe litt på, under og over underveis.

Beskrivelse
15 minutters oppvarming med progressivt tempo etterfølges av en intervalløkt med totalt 4 drag á 6 minutter. I dag skal vi med andre ord jobbe lenge på drag! Mellom de fire dragene tar vi 2 minutters pause. Det blir totalt 24 minutter på draghastighet hvis du fullfører planen. Økten varer totalt i 45 minutter. Nedjogg kan du besørge selv hvis ønskelig.

Du styrer hastigheten selv
Hastigheten styrer du ut fra eget ønske. Du kan gjerne variere fra drag til drag og mellom drag. Men forsøk å presse litt.

LAST NED DENNE ØKTEN TIL ENHETEN DIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Intervall 4 x 6 minutter // Intervalltrening // Løpetrening // Løpeglede
Arkiv

Langintervall 4 x 6 min

15 minutters oppvarming med progressivt tempo etterfølges av en intervalløkt med totalt 4 drag á 6 minutter. Mellom de fire dragene tar vi 2 minutters pause

Kondistreninga Ålesund

Intervalltrening 22. september 2022

En flott gjeng som møtte til fellestrening i kveld i variert vær i variert vær. 15 løpere, 4 damer og 11 menn. pluss en ny

70/20-intervaller // Intervalltrening // Løpetrening // Løpeglede
Arkiv

70/20-intervaller

Vi løper i 70 sekunder om gangen, hopper av mølla for en passiv pause, og dundrer avgårde igjen i nye 70 sekunder. 7 ganger i hver serie, med totalt tre serier og 21 drag.