Langintervall 4 x 6 min

Intervall 4 x 6 minutter // Intervalltrening // Løpetrening // Løpeglede
  • Denne økten ble sendt direkte mandag 26. september 2022.
  • Inkludert oppvarming
  • Treningen ledes av: Tom-Arild Hansen

I dag skal vi sikte på terskelfart og løpe litt på, under og over underveis.

Beskrivelse
15 minutters oppvarming med progressivt tempo etterfølges av en intervalløkt med totalt 4 drag á 6 minutter. I dag skal vi med andre ord jobbe lenge på drag! Mellom de fire dragene tar vi 2 minutters pause. Det blir totalt 24 minutter på draghastighet hvis du fullfører planen. Økten varer totalt i 45 minutter. Nedjogg kan du besørge selv hvis ønskelig.

Du styrer hastigheten selv
Hastigheten styrer du ut fra eget ønske. Du kan gjerne variere fra drag til drag og mellom drag. Men forsøk å presse litt.

LAST NED DENNE ØKTEN TIL ENHETEN DIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Intervall - Løpe intervall - 4x4 minutter + 6x1 minutt
Arkiv

4 x 4 min. + 6 x 1 min.

Vi kjører først fire 4-minuttere, deretter seks kortere drag av ett minutt. Det er absolutt lov å gi seg etter den første delen, hvis man ønsker det.

Kondistrening / Online løpetrening / Løpetrening på nett / Intervalltrening
Kondistreninga Online

Moneghetti Fartslek

20 minutters oppvarming etterfølges av en såkalt Moneghetti-fartslek. Les mer i beskrivelsen.