Pyramide 1-2-3-4-5-4-3-2-1 minutter

Pyramideintervall / Intervalltrening / Løping / Løpeintervall
  • Denne økten ble sendt direkte 25. mai 2022
  • Inkludert oppvarming og nedjogg
  • Treningen ledes av: Tom-Arild Hansen

I dag blir det en ny klassiker: En pyramideintervalløkt! Vi kjører drag fra ett minutt og opp til det lengste på 5 minutter. Nærmere bestemt 1-2-3-4-5-4-3-2-1 minutter med pause mellom. Pausene holder vi fra 30 sekunder til 2 minutter, avhengig av lengden på draget forut. Dette holder øktlederen styr på.

Hoveddel
Dragtid 1-2-3-4-5-4-3-2-1 minutter
Pause fra 30 sek til 2 minutter

Økten avsluttes med en nedjogg.

Du styrer selv intensiteten
Husk at du kan trene på akkurat den intensiteten du selv ønsker. Kanskje du ikke vil være med på intervalldragene heller, men bare trene med litt selskap – i så fall er det helt i orden 😀

LAST NED DENNE ØKTEN TIL ENHETEN DIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Kondistreninga Trondheim

Kondistreninga Trondeim 4 år!

20.november 2018 startet Sol Hagen og Bodil Brå Alsvik opp Kondistreninga Trondheim. I år er det derfor 4 år siden denne Kondistreninga samlet de første

Kondistreninga Online

Kom i god form med Kondistreninga

Kondistreninga er et gratis treningstilbud for alle. Treningene er tilpasset slik at både erfarne og uerfarne kan trene sammen. Kondistreninga hjelper deg i form både løpemessig og sosialt, og du finner oss 23 steder i landet.