Intervall: 4 x 4 min. + 6 x 1 min.

Kondistrening / Online løpetrening / Løpetrening på nett / Intervalltrening
  • Direktesendes Torsdag 19. mai 2022, klokken 18:00
  • Inkludert oppvarming og nedjogg
  • Løpes på Zwift *
  • Økten sendes direkte. Se video lenger ned på siden.
  • Treningen ledes av: Tom-Arild Hansen

Vi er i gang med en ny testperiode av Kondistreninga Online. Om du vil delta ved og selv løpe på Zwift, eller om du vil se på direktesendingen lenger ned på siden, er selvfølgelig helt opp til deg 😀

Ny intervalløkt på planen i dag. Denne gangen går vi for en kombinasjon av den populære 4 x 4-økta og noen raskere avslutningsintervaller. Det er absolutt lov å gi seg etter den første delen, hvis man ønsker det. Hastighetene bestemmer du selv. Det viktigste er at vi trener sammen 😃

Hoveddel
4 x 4 minutter
6 x 1 minutt

Mellom 4-minuttersdragene tar vi pause på 1,5 minutt. Du velger om du vil gå eller jogge i pausene.
Økten avsluttes med en nedjogg.

Hvordan følge økten uten Zwift?
Står du på en tredemølle med en enhet som kan vise video, så kan du bare klikke PLAY på videovinduet nedenfor. Streamingen starter noen minutter før oppsatt treningstid. Løper du på Zwift? Treningen er laget som et event i Zwift-klubben Kondistreninga Online. Er du ikke medlem der, så legg til Tom-Arild Hansen i Companion App, slik at vi kan invitere deg.

Hvordan følge økten med Zwift?
Hvis du også løper i Zwift, så er det bare å logge seg på og gå til eventet i Zwift. For å vite hva som skjer når i økten treger du lyd. Vi anbefaler at du starter videostreamen nedenfor, slik at den går i bakgrunnen. Da får du lyd.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Kondistreninga Online / Intervalltrening / Løping / Løpetrening
Arkiv

Pyramideintervall med 1-minuttere

I hoveddelen skal vi denne gangen kjøre an variant av pyramideintervall. Vi skal løpe drag fra 1 minutt og opp til 4 minutter og ned igjen, men alle dragene får et 1-minuttsdrag mellom.

Kondistreninga Drammen

Kom på løpelørdag i Mjøndalen!

Kondistreninga Drammen inviterer alle til gratis løpelørdag i Mjøndalen sentrum lørdag 25. juni klokka 11-13.