Kondistreninga i Ålesund arrangerer Rosa sløyfe-løp 13. oktober

Initiativtaker og den som leder arrangementet Rosa sløyfe-løpet i Ålesund er Louise Skak. Hun brenner for brystkreftsaken. Louise er nå flyttet til Alta, men kommer nedover til Ålesund i anledning løpet.

Torsdag 13. oktober fra kl. 19.00 – 21.00 blir det anledning til å delta på lokalt Rosa sløyfe-løp i Ålesund. Løypen går rundt Lillevannet i Spjelkavik, men man kan også løpe andre steder i Spjelkavik, for eks. inn Vasstranda eller i Lysløypa. Registrering skjer ved parkeringen i vestenden av Lillevannet.

Hvis dette ikke passer, kan en også melde seg på et virtuelt løp. Det er på 3 eller 6 km, hvis en har lyst å stille på det offisielle løpet. Ellers går det selvfølgelig også an å bare løpe. Det viktigste er at vi får samlet inn penger til brystkreftsaken. Vi håper på god deltakelse.
Kondis stiller med gavepremier som vi trekker ut blant noen av deltakerne på løpet 13. oktober. Det er ikke noe krav om kondismedlemskap for å delta.

Påmelding til det virtuelle rosa sløyfe-løpet kan en gjøre her: https://www.rosasloyfelopet.no/virtuelt-lop/
Da får man bl.a. også startnummer.

Ellers blir det arrangert Rosa sløyfe-løp i Sykkylven lørdag 8. oktober kl. 14.00.
Der er det Velledalen IL som arrangerer, og oppmøte er ved Kaitrappen i Sykkylven sentrum.

Leder i Kondistreninga Ålesund, Sigbjørn Anton Lerstad sier videre til oss –
Dere som ikke er kondis-medlemmer kan melde dere inn, enten ordne det selv eller kontakte meg, Sigbjørn. Da får du et kjempeflott blad som kommer flere ganger i året, du kan lese medlemsaker på kondis.no, pluss mange andre fordeler som rabatter ved kjøp av løpesko, klær og treningsutstyr-.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Bli medlem på Kondis

Det lønner seg å være medlem

I tillegg til alle våre fagartikler, kan Kondis tilby mange svært gode medlemsfordeler. Vi jobber hele tiden aktivt for at medlemmene skal få mest mulig igjen for medlemskapet. Se våre medlemsfordeler.

Følg Kondis på Facebook

Følg Kondis på Instagram

Nytt fra Kondistreninga

Intervall - Løpe intervall - 4x4 minutter + 6x1 minutt
Arkiv

4 x 4 min. + 6 x 1 min.

Vi kjører først fire 4-minuttere, deretter seks kortere drag av ett minutt. Det er absolutt lov å gi seg etter den første delen, hvis man ønsker det.

Kondistrening / Online løpetrening / Løpetrening på nett / Intervalltrening
Kondistreninga Online

Moneghetti Fartslek

20 minutters oppvarming etterfølges av en såkalt Moneghetti-fartslek. Les mer i beskrivelsen.